Dr Vem?

Detta att jag under 28 år levt och sagt mig vara sci-fi fangirl och aldrig före tre veckor sen sett ens ett avsnitt av Dr Who är ju lite skämmigt. Är nu inne på säsong tre. Har därmed bara upplevt två doktorer och hittills är Christopher Eccleston min favorit. David Tennant gör ett fantastiskt jobb men Eccleston var (enligt mig) lite bättre.

Men det återstår att se.

Det här inlägget postades i Populärkultur och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dr Vem?

  1. Roza skriver:

    Jag är VÄLDIGT svag för David Tennant.

  2. isalu507 skriver:

    Mm men alltså Christopher Ecclestons ögon! Episoden där de är i WW2-London och han hoppar ner från fönstret för att dansa med Rose? Alltså oj. Förstår din grej, men ibland tycker jag att David Tennant kan vara lite….flaxig?

  3. Roza skriver:

    Vad kan jag säga? Jag gillar flax.

  4. Roza skriver:

    Meh. Lite för posig.

  5. Ping: Nu skriver jag ordentligt om Doctor Who (utan att faktiskt nämna the TARDIS alls) | skimret

Kommentera

